sobota, 15 sierpnia 2015

Krem brokułowy


Krem z brokułów!!!
Ja nie przepadam za tym warzywem, ale ten krem przypadł mi do gustu, więc polecam :) 
(z lekkimi zmianami) :  codogara :)

Składniki:

600 g brokułów
2 średnie marchewki
1 cebula
2 średnie ziemniaki
500 ml bulionu drobiowego
szczypta cukru

do podania: ja pokroiłam chleb i posypałam suszonym czosnkiem, piekłam w piekarniku do lekkiego zbrązowienia 

Przygotowanie: 

Marchew obrać, pokroić w plasterki, wrzucić do garnka z wodą. Dodać obrane i pokrojone ziemniaki i cebulę. Ugotować z 2 łyżeczkami soli. Około 20-30 min. 
W osobnym garnku rozdrobnić brokuły i ugotować z odrobiną cukru (dzięki temu zachowa intensywnie zielony kolor). 
Wszystkie warzywa bo ugotowaniu odcedzić i wrzucić do garnka z bulionem (500 ml wody i kostka rosołowa) . Dokładnie zmiksować blenderem. Ja podawałam lekko ciepłą, nie gorącą. 

Smacznego ! 


(zupa na około 4-5 porcji, całość ma 450 kcal) 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz